آزمایشگاهتاکیدی بر لزوم توجه بر موارد پراهمیت ایمنی در آزمایشگاه شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-109]
آزمایشگاه شیمیاهمیت آموزش شیمی از طریق کارهای عملی و نقش آن در فهم دانش آموزان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 336-354]
آزمایشگاه شیمیکاربست و نقش آزمایشگاه مجازی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 446-460]
آزمایشگاه مجازیکاربست و نقش آزمایشگاه مجازی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 446-460]
آموزشفرسودگی روشهای تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 108-120]
آموزشیادگیری تلفیقی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 306-313]
آموزشآموزش نانو فناوری در مدارس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-84]
آموزشتاکیدی بر لزوم توجه بر موارد پراهمیت ایمنی در آزمایشگاه شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-109]
آموزشطراحی آزمایش کم هزینه برای آموزش برقکافت محلول سدیم کلرید با غشاء و بدون غشاء مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-182]
آموزشراهبردهای تدریس مؤثر در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 222-230]
آموزش الکترونیکیبه کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 242-263]
آموزش پژوهیمقایسه آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار با آموزش سنتی در تدریس فصل دوم شیمی دانش آموزان پسر پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 25-34]
آموزش تلفیقییادگیری تلفیقی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 306-313]
آموزششیمیبررسی مباحث تدریسی شیمی در مدارس ایران و فنلاند در جهت دستیابی به توسعه پایدار و بهبود نظام آموزشی شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 146-162]
آموزش شیمیارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
آموزش شیمیفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
آموزش شیمیمحتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 41-58]
آموزش شیمیمقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 59-78]
آموزش شیمیمدلهای دیداکتیک در خدمت آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 121-136]
آموزش شیمیافزایش انگیزه در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-157]
آموزش شیمیمروری برنظریه های اهداف شناختی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 158-171]
آموزش شیمیبررسی تأثیر انجام آزمایش بر یادگیری واکنشپذیری عناصر شیمیایی در درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 227-237]
آموزش شیمیاثربخشی روش بارش مغزی نسبت به روش سخنرانی در یادگیری شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 289-296]
آموزش شیمییادگیری تلفیقی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 306-313]
آموزش شیمینقش روشهای فعال تدریس در افزایش بهرهوری آموزش شیمی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 58-66]
آموزش شیمیکاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 110-118]
آموزش شیمیواقعیت افزوده در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
آموزش شیمیبه کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 242-263]
آموزش شیمیمروری بر کج فهمیهای رایج دانشآموزان در آموزش شیمی در متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 264-270]
آموزش شیمینگرشی بر مفاهیم پنهان در ادراک و تدریس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 289-312]
آموزش شیمیتحلیل محتوای فصل سوم شیمی دهم و ارتباط آن با کتب علوم متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 313-321]
آموزش شیمیاهمیت آموزش شیمی از طریق کارهای عملی و نقش آن در فهم دانش آموزان [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 336-354]
آموزش شیمیشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
آموزش شیمیمطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 510-522]
آموزش علومطراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 103-128]
آموزش علوم پایهروش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 96-107]
آموزش علوم پایهرویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 238-248]
آموزش علوم تجربیراهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 78-100]
آموزش علوم تجربیتحلیل محتوای فصل سوم شیمی دهم و ارتباط آن با کتب علوم متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 313-321]
آموزش مبتنی بر حل مسئلهمقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 79-101]
آموزش مجازیفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
آموزش مجازیبررسی چالشهای برگزاری دورههای کارورزی آموزش شیمی بصورت مجازی از منظر اساتید راهنما [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 205-217]
آموزش و پرورشتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 249-267]
آنتروپی شانونتحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابهای درسی شیمی متوسطه دوم چاپ 1401 با روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن بر اساس آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 130-145]
ا
ابرالکترونیبررسی بلورمایعهای صفحهای شکل و تخمین ممان دوقطبی آنها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-221]
ارزشیابیمروری برنظریه های اهداف شناختی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 158-171]
ارزشیابی عملکردیارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیهسازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 66-81]
اسید و بازارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیهسازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 66-81]
اصل لوشاتلیهتعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
اصول فیزیککاربرد مفاهیم فیزیک در آموزش مفاهیم شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 110-118]
الکتروشیمیمحتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 41-58]
الکتروشیمیطراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
الکترولیزمحتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 41-58]
انتظارات معلمارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیهسازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 66-81]
انحلال یونیبررسی تأثیر یادگیری مفهوم انحلال یونی از طریق مشاهده در دانشآموزان پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
انگیزهافزایش انگیزه در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-157]
اهداف شناختیمروری برنظریه های اهداف شناختی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 158-171]
ایرانبررسی مباحث تدریسی شیمی در مدارس ایران و فنلاند در جهت دستیابی به توسعه پایدار و بهبود نظام آموزشی شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 146-162]
ایمنیتاکیدی بر لزوم توجه بر موارد پراهمیت ایمنی در آزمایشگاه شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-109]
اینترنتبه کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 242-263]
ب
بارش مغزیاثربخشی روش بارش مغزی نسبت به روش سخنرانی در یادگیری شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 289-296]
برقکافتطراحی آزمایش کم هزینه برای آموزش برقکافت محلول سدیم کلرید با غشاء و بدون غشاء مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-182]
برنامه درسیمدلهای دیداکتیک در خدمت آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 121-136]
بلورمایعهایصفحهایبررسی بلورمایعهای صفحهای شکل و تخمین ممان دوقطبی آنها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-221]
بی انگیزگی تحصیلیمطالعه کیفی فرآیند بیانگیزگی تحصیلی با استفاده از شیوه نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشجومعلمان علوم پایه) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 172-180]
پ
پسخوانیبررسی تاثیر پیشخوانی و پسخوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانشآموزان و عملکرد آنها در آزمونها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 379-386]
پلیمرهای زیست تخریب شوندهآشنایی دانش آموزان با مفهوم نانو مواد و کاربردشان در زمینه های مختلف و لزوم درج آن در کتب درسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 200-213]
پیشخوانیبررسی تاثیر پیشخوانی و پسخوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانشآموزان و عملکرد آنها در آزمونها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 379-386]
پیشرفتافزایش انگیزه در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-157]
پیشرفت تحصیلیبررسی تأثیر انجام آزمایش بر یادگیری واکنشپذیری عناصر شیمیایی در درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 227-237]
پیشرفت تحصیلیاثربخشی روش بارش مغزی نسبت به روش سخنرانی در یادگیری شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 289-296]
پیشرفت دانش آموزانکاربست و نقش آزمایشگاه مجازی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 446-460]
پیوند شیمیاییکج فهمیهای رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 361-372]
پیوندهای شیمیاییشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
پیوندهای یونیشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
ت
تحلیل محتوامقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 59-78]
تحلیل محتواتحلیل محتوای مباحث شیمی از کتاب علوم تجربی پایه هفتم سالتحصیلی 1401-1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 55-65]
تحلیل محتواتحلیل محتوای بخشهای مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 181-193]
تحلیل محتواتحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابهای درسی شیمی متوسطه دوم چاپ 1401 با روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن بر اساس آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 130-145]
ترمودینامیکمطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 510-522]
تضمین آینده شغلیمطالعه کیفی فرآیند بیانگیزگی تحصیلی با استفاده از شیوه نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشجومعلمان علوم پایه) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 172-180]
تعادلتعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
تعادل شیمیاییتعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
تکالیف واگرااقدام پژوهی استفاده از تکالیف واگرا در درس شیمی دهم و تاثیر آن در یادگیری دانشآموزان در کلاس درس شیمی دهم رشته تجربی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 355-367]
تکنولوژی آموزشیتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 249-267]
تلفیقینقش روشهای فعال تدریس در افزایش بهرهوری آموزش شیمی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 58-66]
توسعه پایدارطراحی آزمایش تهیه نانوذرات مغناطیسی اکسید آهن جهت تفهیم علم نانو به عنوان یک فناوری نوین در زمینه توسعه پایدار [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 51-57]
توسعه حرفهایمدلهای دیداکتیک در خدمت آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 121-136]
ج
جایگزینیفرسودگی روشهای تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 108-120]
جرمبررسی و مطالعه کج فهمیهای دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 297-307]
چ
چگالیبررسی و مطالعه کج فهمیهای دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 297-307]
ح
حامل داروآشنایی دانش آموزان با مفهوم نانو مواد و کاربردشان در زمینه های مختلف و لزوم درج آن در کتب درسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 200-213]
حجمبررسی و مطالعه کج فهمیهای دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 297-307]
حسگر آلایندگیآشنایی دانش آموزان با مفهوم نانو مواد و کاربردشان در زمینه های مختلف و لزوم درج آن در کتب درسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 200-213]
حلقه آروماتیکبررسی بلورمایعهای صفحهای شکل و تخمین ممان دوقطبی آنها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-221]
خ
خلاقیتارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیهسازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 66-81]
د
دانش آموزراهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 78-100]
دانشآموزان پایه دهمبررسی تأثیر یادگیری مفهوم انحلال یونی از طریق مشاهده در دانشآموزان پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
دانشجومعلممطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 510-522]
دانشگاه فرهنگیانبررسی چالشهای برگزاری دورههای کارورزی آموزش شیمی بصورت مجازی از منظر اساتید راهنما [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 205-217]
دبیرستانبررسی مباحث تدریسی شیمی در مدارس ایران و فنلاند در جهت دستیابی به توسعه پایدار و بهبود نظام آموزشی شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 146-162]
درس شیمیاقدام پژوهی استفاده از تکالیف واگرا در درس شیمی دهم و تاثیر آن در یادگیری دانشآموزان در کلاس درس شیمی دهم رشته تجربی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 355-367]
درک شیمینگرشی بر مفاهیم پنهان در ادراک و تدریس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 289-312]
دوره اول متوسطهبررسی و مطالعه کج فهمیهای دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 297-307]
ر
راهبردهای تدریسراهبردهای تدریس مؤثر در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 222-230]
رفتارفوتوفیزیکیبررسی بلورمایعهای صفحهای شکل و تخمین ممان دوقطبی آنها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-221]
روش تدریسارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
روش تدریسروش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 96-107]
روش تدریسفرسودگی روشهای تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 108-120]
روش تدریسرویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 238-248]
روش تدریسنقش روشهای فعال تدریس در افزایش بهرهوری آموزش شیمی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 58-66]
روش تدریسراهبردهای تدریس موثر و درست درآموزش علوم تجربی و تاثیر آن بریادگیری دانش آموزان [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 78-100]
روش تدریس آزمایشگاهیآموزش شیمی مبتنی بر آزمایش [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 31-50]
روش مطالعاتیبررسی تاثیر پیشخوانی و پسخوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانشآموزان و عملکرد آنها در آزمونها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 379-386]
روشهای تحلیلی-توصیفیبررسی تاثیر پیشخوانی و پسخوانی مطالب و همچنین نحوه مطالعه درس شیمی در فرآیند یادگیری دانشآموزان و عملکرد آنها در آزمونها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 379-386]
روش ویلیام روتحلیل محتوای ترمودینامیک در کتابهای درسی شیمی متوسطه دوم چاپ 1401 با روش ویلیام رومی و تعیین درجه اهمیت آن بر اساس آنتروپی شانون [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 130-145]
روش ویلیام رومیتحلیل محتوای مباحث شیمی از کتاب علوم تجربی پایه هفتم سالتحصیلی 1401-1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 55-65]
روش ویلیام رومیتحلیل محتوای بخشهای مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 181-193]
رویکرد STEM و TPACKطراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
رویکرد اکتشافیطراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 103-128]
رویکرد تلفیقیطراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
س
ساختار اتمیشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
ساختار فضاییبررسی بلورمایعهای صفحهای شکل و تخمین ممان دوقطبی آنها [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 214-221]
سبک زندگی فناوری محورمطالعه کیفی فرآیند بیانگیزگی تحصیلی با استفاده از شیوه نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشجومعلمان علوم پایه) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 172-180]
سوختنکج فهمیهای رایج در مفهوم سوختن در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 67-77]
سینتیکمطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 510-522]
ش
شکل هندسی مولکولمقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 79-101]
شیمیتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 249-267]
شیمیکج فهمیهای رایج در مفهوم سوختن در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 67-77]
شیمیتاکیدی بر لزوم توجه بر موارد پراهمیت ایمنی در آزمایشگاه شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-109]
شیمیراهبردهای تدریس مؤثر در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 222-230]
شیمیمروری بر کج فهمیهای رایج دانشآموزان در آموزش شیمی در متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 264-270]
شیمی عمومیمقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 79-101]
ض
ضعف سرمایه اجتماعی دانشگاهیمطالعه کیفی فرآیند بیانگیزگی تحصیلی با استفاده از شیوه نظریه داده بنیاد (مورد مطالعه: دانشجومعلمان علوم پایه) [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 172-180]
ط
طراحیطراحی آزمایش کم هزینه برای آموزش برقکافت محلول سدیم کلرید با غشاء و بدون غشاء مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-182]
طراحی آموزشیمقایسه آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار با آموزش سنتی در تدریس فصل دوم شیمی دانش آموزان پسر پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 25-34]
طراحی محتواطراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 103-128]
طراحی محتواطراحی محتوای آموزشی برای موضوع الکتروشیمی با تلفیق دو رویکرد STEM و TPACK [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 1-28]
طراحی محتویمحتوای کاربردی طراحی شده برای مبحث الکترولیز مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 41-58]
طول موج نورکج فهمیهای رایج در مفهوم سوختن در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 67-77]
ع
علوم تجربیفرسودگی روشهای تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 108-120]
علوم تجربی ششمتحلیل محتوای بخشهای مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 181-193]
علوم نوینآموزش نانو فناوری در مدارس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-84]
عناصرطراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 103-128]
عنصرشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
ف
فرایند یاددهی-یادگیریتعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
فرسودگیفرسودگی روشهای تدریس علوم تجربی و راهکارهای جایگزینی آن [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 108-120]
فناوری آموزشیواقعیت افزوده در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
کتاب درسیتحلیل محتوای بخشهای مربوط به مبحث شیمی کتاب علوم تجربی پایه ششم تالیف سال 1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 181-193]
کتاب شیمیمقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 59-78]
کتاب علوم هفتمتحلیل محتوای مباحث شیمی از کتاب علوم تجربی پایه هفتم سالتحصیلی 1401-1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 55-65]
کجفهمیشناسایی و بررسی چهار کجفهمی رایج در شیمی پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 438-445]
کجفهمینگرشی بر مفاهیم پنهان در ادراک و تدریس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 289-312]
کج فهمیبررسی و مطالعه کج فهمیهای دانش آموزان دوره اول متوسطه در مورد مفاهیم چگالی، جرم و حجم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 297-307]
کج فهمیکج فهمیهای رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 361-372]
کج فهمیتعادل های شیمیایی و رفع برخی کج فهمی های مربوط به آن [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 1-14]
کج فهمیکج فهمیهای رایج در مفهوم سوختن در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 67-77]
کج فهمیمروری بر کج فهمیهای رایج دانشآموزان در آموزش شیمی در متوسطه دوم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 264-270]
کج فهمیمطالعه درک دانشجومعلمان رشته آموزش شیمی دانشگاه فرهنگیان درباره برخی مفاهیم شیمی فیزیک [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 510-522]
کوالانسیکج فهمیهای رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 361-372]
کوواریانس چند متغیرهمقایسه آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار با آموزش سنتی در تدریس فصل دوم شیمی دانش آموزان پسر پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 25-34]
م
مباحث شیمیتحلیل محتوای مباحث شیمی از کتاب علوم تجربی پایه هفتم سالتحصیلی 1401-1400 به روش ویلیام رومی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 55-65]
محلولهاتحلیل محتوای فصل سوم شیمی دهم و ارتباط آن با کتب علوم متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 313-321]
محیط یادگیریکاربست و نقش آزمایشگاه مجازی در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 446-460]
مدارسآموزش نانو فناوری در مدارس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-84]
مدل مولکولی بادکنکیمقایسه اثربخشی روش آموزش مبتنی بر حل مسئله با روش سخنرانی جهت یادگیری فعال مبحث شکل هندسی مولکول ها در شیمی عمومی برای دانشجویان علوم پایه [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 79-101]
مدلهای دیداکتیکمدلهای دیداکتیک در خدمت آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 121-136]
مسئله محورنقش روشهای فعال تدریس در افزایش بهرهوری آموزش شیمی [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 58-66]
موج وارمقایسه آموزش مبتنی بر مدل طراحی آموزشی موج وار با آموزش سنتی در تدریس فصل دوم شیمی دانش آموزان پسر پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 25-34]
موقعیت شبیهسازی شدهارزشیابی مفهوم اسید و باز به شیوه عملکردی در موقعیت شبیهسازی شده، مورد مطالعه: دانش-آموزان پایه دوازدهم شهرستان سوسنگرد [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 66-81]
ن
نانوآشنایی دانش آموزان با مفهوم نانو مواد و کاربردشان در زمینه های مختلف و لزوم درج آن در کتب درسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 200-213]
نانوذراتمغناطیسیطراحی آزمایش تهیه نانوذرات مغناطیسی اکسید آهن جهت تفهیم علم نانو به عنوان یک فناوری نوین در زمینه توسعه پایدار [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 51-57]
نانو فناوریآموزش نانو فناوری در مدارس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-84]
نانو فناوریآشنایی دانش آموزان با مفهوم نانو مواد و کاربردشان در زمینه های مختلف و لزوم درج آن در کتب درسی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 200-213]
نانوفناوریطراحی آزمایش تهیه نانوذرات مغناطیسی اکسید آهن جهت تفهیم علم نانو به عنوان یک فناوری نوین در زمینه توسعه پایدار [دوره 4، شماره 4، 1401، صفحه 51-57]
نانو موادآموزش نانو فناوری در مدارس [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 68-84]
نظریه برونرطراحی محتوا برای آموزش شناخت عناصر با رویکرد اکتشافی بر اساس نظریه برونر [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 103-128]
و
واقعیت افزودهواقعیت افزوده در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
ویرایش کتب درسیمقایسه محتوای مدل اتمی بوهر و اعداد کوانتمی در کتاب شیمی کشورهای ایران و اتیوپی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 59-78]
ه
همهگیری کووید-19فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در آموزش شیمی طی همهگیری بیماری کووید-19: دستاوردها و چالشها [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ی
یادگیریارائه مدلی مبتنی بر روش تدریس اکتشافی برای آموزش درس شیمی و مقایسه آن با روش تدریس سخنرانی [دوره 4، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
یادگیریافزایش انگیزه در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 137-157]
یادگیریبررسی تأثیر انجام آزمایش بر یادگیری واکنشپذیری عناصر شیمیایی در درس شیمی دانش آموزان پایه یازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 227-237]
یادگیریتاکیدی بر لزوم توجه بر موارد پراهمیت ایمنی در آزمایشگاه شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 85-109]
یادگیریطراحی آزمایش کم هزینه برای آموزش برقکافت محلول سدیم کلرید با غشاء و بدون غشاء مبتنی بر رویکرد کاوشگری [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 163-182]
یادگیریواقعیت افزوده در آموزش شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
یادگیرینگرشی بر مفاهیم پنهان در ادراک و تدریس شیمی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 289-312]
یادگیری از طریق مشاهدهبررسی تأثیر یادگیری مفهوم انحلال یونی از طریق مشاهده در دانشآموزان پایه دهم [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 1-13]
یادگیری دانشآموزاناقدام پژوهی استفاده از تکالیف واگرا در درس شیمی دهم و تاثیر آن در یادگیری دانشآموزان در کلاس درس شیمی دهم رشته تجربی [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 355-367]
یادگیری فعالتاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری شیمی [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 249-267]
یادگیری مبتنی بر پروژهروش یادگیری مبتنی بر پروژه در آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 96-107]
یادگیری مبتنی بر پژوهشرویکرد یادگیری مبتنی بر پژوهش؛ نگاهی نو به آموزش علوم پایه [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 238-248]
یونهاتحلیل محتوای فصل سوم شیمی دهم و ارتباط آن با کتب علوم متوسطه اول [دوره 4، شماره 2، 1401، صفحه 313-321]
یونیکج فهمیهای رایج در مفهوم پیوندهای شیمیایی در دانشآموزان پایه دهم تا دوازدهم [دوره 4، شماره 3، 1401، صفحه 361-372]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد